<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17882046\x26blogName\x3d%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%A7%DA%A9%DB%8C+%D8%AF%D8%A7%D8%AA+%DA%A9%D8%A7%D9%85\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://khakynews.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://khakynews.blogspot.com/\x26vt\x3d5032325622530286744', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

اطلاعیه بسیار مهم

از این پس جدید ترین مطالب خاکی دات کام را از طریق آدرس زیر مطالعه کنید که همواره به تازه های خاکی دات کام redirect می شود:

http://weblog.khaky.com

تازه های خاکی دات کام

سخن هفته: بصيرت و فكر عناصر دانش ما را تشكيل مي‌دهند د لذا دانش نه از فكر بدون بصيرت حاصلميشود و نه از بصيرت بدون فكر

[خاکی دات کام] [آرشيو] [پيوندها] [خريد آنلاين] [گالری عکس] [جزيره اسرار] [ کليک][ تبليغات] [ای ميل Email ] [ ياهو مسنجر] [ َ ATOM  ]

 


 بحران هسته ای ايران: لپ تاپ مسروقه وسناريو سازی؟

 iran-laptopبحران هسته ای ايران: لپ تاپ مسروقه وسناريو سازی؟

صادق صبا
تحليلگر بی بی سی در مسائل ايران
مقامات آمریکایی نمی گويند اين لپ تاپ فرضی را چگونه به دست آورده اند
دولت جمهوری اسلامی خبر مربوط به وجود يک کامپيوتر لپ تاپ ح اوی اطلاعات مهم در باره فعاليت های هسته ای ايران را يک سناريوی ناشيانه از طرف آمريکا برای تخريب ايران توصيف کرده است.
حميد رضا آصفی، سخنگوی وزارت امور خارجه ايران، در کنفرانس خبری هفتگی خود در تهران اعلام کرد که اين خبر بی اساس است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ايران گفت که آمريکا معمولا پيش از برگزاری جلسات آژانس بين المللی انرژی اتمی چنين سناريوهايی را به راه می اندازد تا از آن بهره برداری تبليغاتی کند.

آقای آصفی اظهار داشت که جمهوری اسلامی کار های محرمانه خود را از طريق کامپيوترهای لپ تاپ انجام نمی دهد و از وسائل ديگری همچون دستگاه تلکس استفاده می کند.

او افزود که اين اقدامات آمريکا سناريوهایی بی ارزش و ناشيانه ای است که معمولا باعث تفريح در وزارت امور خارجه ايران می شود.
 

جديدترين بسته نرم افزاری  
جديدترين و معتبر ترين نرم افزارها + آموزش + بيش از 3000 مقاله، داستان از مشهورترين نویسندگان و متخصصان      » اطلاعات بیشتر
زندگی و کار در آمريکا. با SMS ايرانی  
ثبت نام گرين کارت آمريکا تا 7 آذر 84. پشتيبانی اخذ شناسه با SMS و راهنما. صدور رسيد معتبر       » اطلاعات بيشتر و ثبت نام


خبر وجود يک کامپيوترلپ تاپ حاوی اسرار هسته ای جمهوری اسلامی را روزنامه معتبر نيويورک تايمز در روز شنبه منتشر کرد.

اين روزنامه به نقل از منابع آمريکايی که نامشان را مشخص نکرد، نوشت که مقامات آمريکايی در اواسط تابستان يک دستگاه لپ تاپ را در اختيار مقامات آژانس بين المللی انرژی اتمی قرار دادند که نشان می داد جمهوری اسلامی به رغم آنکه ادعا می کند فعاليت های هسته ای اش صلح آميز است، در واقع در صدد ساختن کلاهک های هسته ای است.

نيويورک تايمز نوشت که مقامات آمريکايی از آشکار کردن چگونگی دست يابی به اين کامپيوتر خودداری می کنند زيرا که می گويند نمی خواهند منبعی که در داخل ايران اين دستگاه را در اختيارشان قرار داده افشا کنند.

روزنامه نيويورک تايمز می نويسد که اگر وجود اين کامپيوتر صحت داشته باشد به معنای آن نيست که ايران در صدد ساختن بمب هسته ای است. اين دستگاه صرفا نشان می دهد که گويا تلاشهايی در ايران صورت می گيرد تا برای موشک های دوربرد شهاب کلاهک های هسته ای طرح ريزی شود.

اطلاعات مربوط به اين کامپيوتر فرضی در موقعی منتشر می شود که قرار است آژانس بين المللی انرژی اتمی در کمتر از دوهفته ديگر درباره ارجاع ايران به شورای امنيت تصميم گيری کند.

مقامات ايران معتقدند که هدف آمريکا از درز دادن چنين خبرهای "دروغین" به مطبوعات تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی در آستانه تشکيل اين اجلاس سرنوشت ساز است.

البته بعد از آشکار شدن نادرستی بسياری از اطلاعاتی که آمريکا در رابطه با توانايی های نظامی عراق قبل از حمله به آن کشور منتشرکرد، افکار عمومی جهان به بسياری از اين گزارش ها با ديده ترديد می نگرد.

به خصوص که در رابطه با عراق بعدا معلوم شد که گروه های اپوزيسيون صدام حسين بسياری از اطلاعات نادرست را در اختيار دستگاه های جاسوسی آمريکا و انگلستان قرار دادند تا زمينه های حمله به عراق را فراهم کنند.

گروه اپوزيسيون ايرانی سازمان مجاهدين خلق که در گذشته ظاهرا اطلاعات مهمی در باره فعاليت های هسته ای جمهوری اسلامی در اختيار کشورهای غربی قرار داده هر گونه نقش خود را در باره اين کامپيوتر رد کرده است.

ولی تا موقعی که معلوم نشود اين لپ تاپ فرضی چگونه در اختيار مقامات آمريکايی قرار گرفته ترديدها در مورد صحت آن ادامه خواهد داشت.
http://www.bbc.co.uk/persian/iran/story/2005/11/printable/051113_ss-iranlaptopnuclear.shtml

| پرسش و پاسخ: آنفلوانزای مرغی »
| پاسخ به سئوالات شما درباره آنفلوانزای مرغی »
| جورج بوش از طرح مقابله با آنفلوانزای مرغی پرده برداشت »
| ايران در معرض خطر آنفلوانزای مرغی »
| هك چيست و Hacker كيست ؟ »
| کليک شماره 71 منتشر شد »
| انتقال به خبرنامه جدید »
|  ويرايش ليست راست كليك روي يك فايل »
| ژني كه برنده مسابقه را از قبل نشان مي دهد، كشف شد »

Post a Comment

تی تک Ù¾Ú© 2005

مجموعه ای بی نظير، خواندنی ترين داستانها ودانستنيهای زندگی بويژه جوانان [ شيک پوشی، ايدز ، جنسی و...] مطالب و آموزشهای لازم و ضروری همراه با نرم افزارهای ضروری کامپيوتر و جدید و آموزش. با قيمت مناسب و دسترسی آسان در سراسر کشور

توضیحات و خريد آنلاين

گرين کارت - کارت اقامت دائم آمريکا

مهلت ثبت نام تا اول آذر

برای اولين بار با صدور رسيد معتبر در ايران!

 

اطلاعات و ثبت نام

  :: برای تبليغات همزمان در 4 سايت پر بيننده با قيمت بسيار مناسب تماس بگيريد ::

برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

 

Creative Commons Licenseكپي رايت مطلب2004-2005


Detailed Stat. Here
از تاریØ® 8/9/83 کانتر زیرین قرار داده شده است