<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17882046\x26blogName\x3d%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%A7%DA%A9%DB%8C+%D8%AF%D8%A7%D8%AA+%DA%A9%D8%A7%D9%85\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://khakynews.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://khakynews.blogspot.com/\x26vt\x3d5032325622530286744', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

اطلاعیه بسیار مهم

از این پس جدید ترین مطالب خاکی دات کام را از طریق آدرس زیر مطالعه کنید که همواره به تازه های خاکی دات کام redirect می شود:

http://weblog.khaky.com

تازه های خاکی دات کام

سخن هفته: بصيرت و فكر عناصر دانش ما را تشكيل مي‌دهند د لذا دانش نه از فكر بدون بصيرت حاصلميشود و نه از بصيرت بدون فكر

[خاکی دات کام] [آرشيو] [پيوندها] [خريد آنلاين] [گالری عکس] [جزيره اسرار] [ کليک][ تبليغات] [ای ميل Email ] [ ياهو مسنجر] [ َ ATOM  ]

 


اين بازي تنها يك قانون دارد! جدولي براي تمام فصول

اين بازي تنها يك قانون دارد! جدولي براي تمام فصول
٭ پااولادير (بي بي سي) مترجم: وحيد عماد
اگر تنها بتوانيد از يك تا 9 بشماريد مي توانيد تمامي شبانه روز خود را با پر كردن ج دولي ژاپني به نام سوادكو پر نماييد! هنگامي كه اين جدول سرگرمي حمله آرام ولي گسترده خود را به تمامي سطوح در بريتانيا آغاز كرد، در اولين گام نسخه هاي متفاوتي از آن در چهار مورد از معروفترين روزنامه هاي بريتانيا به چشم مي خورد.

اكنون اعتياد به آن، چنان گسترده شده است كه يادآور سال 1980 و علاقه شديد نوجوانان به مكعب رابيك در آن سال شده است. يك سرشماري غير رسمي دو نوع واكنش متفاوت را درباره نام ژاپني اين بازي برانگيخته است.
در حالي كه عده اي در مقابل نام ژاپني آن گيج و متحير شده اند، عده اي بر آن شده اند تا نامهاي مورد نظر خود را به آن اضافه نمايند.
امروزه سوادكو جدولي سرگرم كننده شده است كه مي توان آن را در روزنامه ها، كتابها و حتي اينترنت نيز يافت. آنچه كه سوادكو را نسبت به ساير جدولها منحصر به فرد ساخته است اين كه اگر اين جدول در سطوح مختلفي از دشواري هم بيايد باز هم تنها يك راه حل خواهد داشت! اين جدول از رديف و ستونهاي مختلف به همراه جعبه هاي سه گانه اي تشكيل شده است كه تمامي آنها بايستي از اعداد يك تا 9 پر شوند!
اين بازي به ظاهر ساده خيلي زود صنايع بسياري را به خود اختصاص داد. نقشه هايي در جريان است تا اين بازي را به تلفنهاي همراه،و حتي نمايشهاي تلويزيوني نيز بكشانند. در اين ميان شبكه هاي اينترنتي نيز بيكار ننشسته اند و بر آن شده اند تا از طريق چت و ايجاد برنامه هاي مختلف بهترين سيستم ممكن را براي حل اين گونه جدولها طراحي نمايند.
اما بشنويد از كساني كه به سراغ اين جدول مي روند تا اوقات فراغت خود را با آن پر نمايند.
آقاي پيتر لول اهل گيلفورد در اين زمينه مي گويد: هنگامي كه روز شلوغ و پركاري را پيش رو داريد نمي توانيد به سراغ اين جدول برويد زيرا اگر وارد آن شويد، ديگر خارج شدن از آن به اين راحتيها امكان پذير نيست!
من اكنون انواع ساده اين جدول را در 15 دقيقه حل مي كنم، اما انواع مشكلتر آن ممكن است ساعتها وقت ببرد و من چون وقت زيادي در طول روز ندارم معمولاً سراغ آنها نمي روم.

زندگی و کار در آمريکا. با SMS ايرانی   جديدترين بسته نرم افزاری  
ثبت نام گرين کارت آمريکا تا 7 آذر 84. پشتيبانی اخذ شناسه با SMS و راهنما. صدور رسيد معتبر       » اطلاعات بيشتر و ثبت نام جديدترين و معتبر ترين نرم افزارها + آموزش + بيش از 3000 مقاله، داستان از مشهورترين نویسندگان و متخصصان      » اطلاعات بیشتر

جالب است بدانيد كه اين كشيش 64 ساله چنان به حل اين جدولها خو گرفته است كه پسرش تيم لول در اين زمينه مي گويد: كار به جايي رسيده است كه به هنگام شام هم پدر و برادر ديگرم از همه چيز چشم پوشي مي كنند تا بتوانند به سطحي شيطاني از اين جدول بپردازند!
در ساعت 11 شب در حالي كه بسيار خسته و كلافه ام به خواب مي روم در حالي كه آنان همچنان مجذوب اين جدول هستند. در اين ميان صحبتهاي آقاي برنارد استي 71ساله جالبتر به نظر مي رسد، او مي گويد: من زندگي ام را بيشتر از اين جدول دوست دارم! علت آن هم اين است كه من تا به حال فكر نمي كردم كه چيزي بتواند مرا معتاد سازد، اما اكنون مي بينم كه به شدت به اين جدول معتاد شده ام! اكنون به طور مشخصي اين جدول براي من مضر و كشنده شده است به طوري كه اگر قبل از ظهر جدول را كامل نكنم بقيه روز را غمگين و افسرده خواهم بود و از يك خواب راحت در شب نيز محروم خواهم بود! و اما در برابر اين سؤال كه براي اولين بار چه كسي اين جدول را به بريتانيا آورده است بايد گفت كه آقاي وين گلد قاضي بازنشسته نيوزيلندي كه اكنون در هنگ كنگ زندگي مي كند، براي اولين بار اين جدول را به بريتانيا آورد و از اين طريق توانست براي خود اعتبار فراواني را كسب نمايد. آقاي گلد از اين كه اين بازي در سراسر بريتانيا محبوبيت فراواني يافته است، بسيار خوشحال است.
او كه براي اولين بار اين بازي را در سال 1997 از يك فروشگاه كتابهاي جدول در توكيو تهيه كرده است، برنامه كامپيوتري جديدي نوشته است كه نوع جديدي از اين جدول را ارايه مي دهد. او به طور مستمر اين جداول را براي روزنامه هاي يازده كشور از ايالات متحده گرفته تا اسلواكي ارسال مي كند، اما درآمد ناشي از اين سرگرمي را بسيار اندك مي داند. همكاري او با روزنامه تايمز سبب شد تا اين بازي در سال 2004 به بريتانيا راه يابد.
بخصوص آقاي گلد از اين موضوع بسيار خوشحال است كه مي بيند مجلات دولتي مربوط به مدارس و آموزشگاهها نيز اين بازي را براي تمرين فعاليتهاي مغزي در كلاسهاي درس نيز مفيد تشخيص داده اند، چنان كه آقاي استيوكرماك از مقامهاي آموزشي بريتانيا آموزش اصول منطقي و تمرين آنها از طريق اين بازي را براي دانش آموزان مفيد و لازم مي داند.
http://entekhab.ir/print/?ID=8338

| آيت الله مكارم شيرازي: «فال گيري» حرام است »
| رايانه ي خود را هارد تكاني كنيد »
| شب‌هاي برره، قرباني پارازيت ماهواره‌اي! »
| زبان برره ای »
|  درد، پاداش خداست! »
| رمضان ، شاد ترین مناسبت کشورهای عربی »
| تست‌هاى كنكور پنج گزينه‌اى مى‌شود »
| تحجر دینی تا کجا؟ »
| پاسخ برره ای ها به منتقدان »

Post a Comment

تی تک Ù¾Ú© 2005

مجموعه ای بی نظير، خواندنی ترين داستانها ودانستنيهای زندگی بويژه جوانان [ شيک پوشی، ايدز ، جنسی و...] مطالب و آموزشهای لازم و ضروری همراه با نرم افزارهای ضروری کامپيوتر و جدید و آموزش. با قيمت مناسب و دسترسی آسان در سراسر کشور

توضیحات و خريد آنلاين

گرين کارت - کارت اقامت دائم آمريکا

مهلت ثبت نام تا اول آذر

برای اولين بار با صدور رسيد معتبر در ايران!

 

اطلاعات و ثبت نام

  :: برای تبليغات همزمان در 4 سايت پر بيننده با قيمت بسيار مناسب تماس بگيريد ::

برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

 

Creative Commons Licenseكپي رايت مطلب2004-2005


Detailed Stat. Here
از تاریØ® 8/9/83 کانتر زیرین قرار داده شده است