<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d17882046\x26blogName\x3d%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%A7%DA%A9%DB%8C+%D8%AF%D8%A7%D8%AA+%DA%A9%D8%A7%D9%85\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://khakynews.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://khakynews.blogspot.com/\x26vt\x3d5032325622530286744', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

اطلاعیه بسیار مهم

از این پس جدید ترین مطالب خاکی دات کام را از طریق آدرس زیر مطالعه کنید که همواره به تازه های خاکی دات کام redirect می شود:

http://weblog.khaky.com

تازه های خاکی دات کام

سخن هفته: بصيرت و فكر عناصر دانش ما را تشكيل مي‌دهند د لذا دانش نه از فكر بدون بصيرت حاصلميشود و نه از بصيرت بدون فكر

[خاکی دات کام] [آرشيو] [پيوندها] [خريد آنلاين] [گالری عکس] [جزيره اسرار] [ کليک][ تبليغات] [ای ميل Email ] [ ياهو مسنجر] [ َ ATOM  ]

 


شب‌هاي برره، قرباني پارازيت ماهواره‌اي!

شب‌هاي برره، قرباني پارازيت ماهواره‌اي!
-------------------------------------------------------------------------------
در حال حاضر از سه نقطه در تهران پارازيت ارسال مي‌شود. اين پارازيت‌ها، شبكه‌هاي سياسي را هدف گرفته و شبكه‌هاي پورنو و غيراخلاقي به حال خود را ره& #1575; شده‌اند؛ مثال نزديك آن تجاوز يك پسر نوزده ساله به دختر هشت ساله در تهران است.
--------------------------------------------------------------------------------
مدتها بحث ضرر و فايده پارازيت‌هاي ارسالي بر روي امواج ماهواره‌اي قابل دريافت در ايران، در كشور به ويژه مجلس ششم مطرح بود و سرانجام، ظاهرا نتيجه اين شد كه برخي تبعات منفي روي سلامت مردم هزينه قابل توجهي در قبال ارسال پارازيت نيست. از اين رو، مقرر شد اين پارازيت‌ها همچنان ارسال شود.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در حال حاضر از سه نقطه در تهران پارازيت ارسال مي‌شود تا امكان دريافت امواج برخي شبكه‌هاي ماهواره‌اي نباشد، هرچند در برخي مناطق اين پارازيت‌ها تأثيرگذار نيست.

زندگی و کار در آمريکا. با SMS ايرانی   جديدترين بسته نرم افزاری  
ثبت نام گرين کارت آمريکا تا 7 آذر 84. پشتيبانی اخذ شناسه با SMS و راهنما. صدور رسيد معتبر      » اطلاعات بيشتر و ثبت نام جديدترين و معتبر ترين نرم افزارها + آموزش + بيش از 3000 مقاله، داستان از مشهورترين نویسندگان و متخصصان     » اطلاعات بیشتر

نكته جالب آن‌ كه اين پارازيت‌ها، شبكه‌هاي سياسي را هدف گرفته و شبكه‌هاي پورنو و غيراخلاقي به حال خود را رها شده‌اند تا به اين ترتيب، پايه‌هاي فرهنگي و اعتقادي مردم را ‌بي‌واسطه هدف قرار دهند.

محسوس‌ترين تأثير مخرب اين شبكه‌ها، آسيب‌هاي مشهود اجتماعي است؛ مثال نزديك آن تجاوز يك پسر نوزده ساله به دختر هشت ساله در تهران است كه در اثر تحريك ناشي از تماشاي فيلم‌هاي پورنو از همين شبكه‌هاي ماهواره‌اي بود.

اين گزارش مي‌افزايد: حال پرسش اينجاست، هرچند حركت‌هاي مقابله‌اي و سلبي، راهكار نخست و اساسي براي رويارويي با ماهواره نيست، ولي حال كه قرار است پارازيت ارسال شود، آيا اولويت نخست، شبكه‌هاي غيراخلاقي است يا شبكه‌هاي سياسي؟

اين در حالي است كه با اقدامات ابتكاري صداوسيما ـ كه اوج آن دوران انتخابات اخير رياست‌جمهوري انجام شد ـ اين شبكه‌ها كه پيش از آن نيز از سوي مردم چندان جدي گرفته نمي‌شد، كاملا جنبه طنز پيدا كرد و هم‌اكنون كمترين تأثير را بر افكار و عقايد مردم دارد و حداكثر مي‌تواند، آلترناتيوي ـ البته كم‌هزينه ـ براي «شب‌هاي برره» باشد كه برخي بر اين باورند، در مقايسه با كارهاي پيشين همكاران مهران مديري، دچار افت محسوسي شده است.


نظرات کاربران بازتاب:
ميرانم سايت بسيار خوب شما توانايي چاپ همه مطالب را ندارد ولي اينكه به كاربران خود انگيزه بدهيد موضوع قابل تاملي است.
تاكنون مشخص شده كه دين مردم ازسياست براي مسولان اگاه وفهميده!!! مهمتر است,حال ايا اين عزيزان ايا باخود انديشيد اند كه با اين اضمحلال فرهنگي چگونه مي خواهنداين امانت شهدا را به دست صاحبش بدهند.
يك دانشحو

واقعا فایده این سانسور ها چیست؟ این همه هزینه و وقت به هدر رفته برای ایجاد پارازیت، اگر صرف ساخت چند باشگاه سالم برای پسران و دختران جوان شود، هم جامعه ای سالم ساخته می شود و هم کسی وقتش را صرف تماشای این برنامه ها نخواهد کرد. شما هرگز نمی توانید جامعه ای عایق از نفوذ امواج رادیو تلویزیونی بسازید پس بیهوده سرمایه هدر می دهید. جامعه ای که درهایش را بروی همه ببندد مانند کبکی است که سرش را در برف فرو کرده است و با این روش و منش ها فرهنگ که پیشرفت نمی کند هیچ، تاثیر فرهنگ غرب در این خلا فرهنگی شدید تر می شود. خود کسی که سانسور می کند مایل است که آقا بالاسری حق او را به عنوان یک انسان در دسترسی به اطلاعات محدود کند؟ تصور می کنم سانسور گران محترم به این گمانند که همه شهروندان ایران را دانش آموزان دوره راهنمایی تشکیل می دهند، و یک استادی باید بالای سر همه شان باید بایستد؟ اندکی جرات و شهامت می خواهد، تا دولت جریان آزاد اطلاعات را رها سازد و از آب در هاون سانسور کوفتن بپرهیزد. جوانان ایرانی، فرزندان شما، در مقایسه با سایر جوانان کشور های پیشرفته به مشتی موجود چشم و گوش بسته و ناتوان می مانند که از هر حق مسلمی بازداشته می شوند. یا علی.


فقط يك چيز مي گويم خودتان تا ته خط را برويد
خانم من مدت 2 سال است بدون همراهي بنده از خانه بيرون نمي رود. حتي فاصله خانه خودمان تا خانه پدرش را كه شايد كمتر از هزار متر است با تاكسي تلفني طي مي كند تنها به اين دليل كه در طول اين مسافت كم بيشتر از 10 نفر از اراذل و اوباش منطقه را تسخير كرده اند و براي نواميس مردم ايجاد مشكل مي نمايند.
در شهر ما صبح دختري دانشجو را جلوي چشم مردم به زور سوار موتور كردند و پس از تجاوز در بيابان رهايش كردند. شب همان روز متجاوز دستگير شد و صبح روز بعد با قيافه اي حق به جانب در خيابان هاي شهر قدم مي زد بدون اينكه كسي جرات كند از وي در مورد آزاديش سوال كند. البته همه مي دانستند كه پسر عمويش افسر آگاهي شهر است.
والسلام



با سلام.یکی از راههای تقویت کننده رواج فحشا وفساد در ایران همین شبکه های ماهواره ای هستند . و نمی توان آنها را دست کم گرفت.به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که شبکه های سیاسی از شبکه هایی که موضوعات غیر اخلاقی را نشان می دهند کم اهمیت تر نیستند و به عبارت دیگر می توان گفت که شبکه های سیاسی اعتقادات مردم را از ریشه مورد حمله قرار می دهند که به تبع خود شاید اثرات مخرب تری نسبت به شبکه های دیگر داشته باشد.

زندگی و کار در آمريکا. با SMS ايرانی   جديدترين بسته نرم افزاری  
ثبت نام گرين کارت آمريکا تا 7 آذر 84. پشتيبانی اخذ شناسه با SMS و راهنما. صدور رسيد معتبر      » اطلاعات بيشتر و ثبت نام جديدترين و معتبر ترين نرم افزارها + آموزش + بيش از 3000 مقاله، داستان از مشهورترين نویسندگان و متخصصان     » اطلاعات بیشتر

سلام
اولا جمله "برخي تبعات منفي روي سلامت مردم هزينه قابل توجهي در قبال ارسال پارازيت نيست. از اين رو، مقرر شد اين پارازيت‌ها همچنان ارسال شود." یعنی یک وقاحت تمام و کمال از مسئولینی که سلامت مردم برایشان پشیزی ارزش ندارد و اصلا مردم را حساب نمی کنند. همیشه گفته ام "عقل که در بدن نیست جان در عذاب است" . بی هویتی جوانان ایرانی و گرایش آنها به رسانه هایی غیر از رسانه های داخلي ناشی از همین ندانم کاریهای افراطی است که فقط گره را کورتر می کند. دنیا دنیایی نیست که با زور بتوان کسی را به بهشت برد. در عین حال باید بگویم نه تنها کار مهران مدیری در شبهای برره دارای افت نشده بلکه او توانسته است آینه تمام نما و کاملی از جامعه ایرانی را به تصویر بکشد. چرا از آن چیزی که هستیم خوشمان نمی آید. ایرانی همین است که در شبهای برره می بینید.
ارادتمند
پسرک فضول


زماني كه شما در يك روز تعطيل مثل جمعه ها تلوزيون را روشن كنيد ملاحضه ميكنيد كه تلوزيون جمهوري اسلامي ايران جز ميزگردها و ميز مستطيل هيچ برنامه اي جهت سرگرمي خانواده ها وجود ندارد و يكي از عوامل گرايش به ديدن برنامه هاي ماهواره اي بوجود مي آيد بنده تجهيزات ماهمواره ندارم ولي از طرف خانواده جهت خريد ماهواره تحت فشارم . مسئولين جهت كيفيت دار كردن برنامه ها ي تلوزيون تلاش كنند . اگر فعل حرامي بعد از دين برنامه هاي ماهواره اي بوجود آيد مسئولين صدا و سيما بايد در مواقع حسابرسي پاسخگو باشند. باتشكر از سايت مفيد شما


دوست عزيز.
واقعا دردآور است! آسيب هاي اجتماعي ناشي از نمايش هاي فيلم هاي ضد اخلاقي و ضد انساني در جامعه ايران وحشتناك است. از آقايان بخواهيد كه به هر ترتيب ممكن از اين امر جلوگيري نمايند. در حالي كه معمولا اين شبكه ها پولي مي باشند و به شكل عادي نمايش داده نمي شوند. وجود چنين شبكه هاي مجاني نشان از يك دسيسه شوم براي جامعه ايران دارد.
دوست عزيز. آگر چه تا بحال هيجيك از نظرات فرستنده در موارد گوناگون درج نشده است. براي انسانيت اين يكي را درج نمائيد. نيازي به درج اين تذكر نمي باشد.


مشكل تجاوز به عنف چيز جديدي نيست كه بخاطر تاثير ماهواره باشد. جرم هايي كه توسط افغانها صورت مي گيرد. شوهركشي و ارتباط ناسالم همسران چه مردان و چه زنان, ربودن دختران و زنان و استفاده ناصحيح از آزادي در طول هشت سال گذشته بحران هاي اجتماعي را به نهايت رسانده است. اين استفاده ناصحيح از دانشگاه ها شروع شد و به جامعه منتقل شد. ارتباط دانشجويان دختر و پسر چيزي عادي شده و در جامعه هم كه به كرات جلسات شبانه را شاهديم كه چه فجايعي به بار مي آورد. خرابي هاي داخل دانشگاه و پارتي هاي شبانه هم از ماهواره پخش مي شود. آيا با فيلترينگ سايت هاي اينترنتي اين مشكل حل شد؟ مهمترين مسئله اين است كه سياست براي سياسيون و شخصيت هاي مملكتي حرف اول را مي زند و گرنه جلوي ويزا گرفتن هر خانمي كه به تنهايي قصد سفر به امارات را داشتند مي گرفتند تا دختران ايراني در آنجا حراج نشوند. اين مسايل را شخصا به وضوح در آنجا ديده ام و براي من مثل ساير آقايان قابل انكار نيست. براي يادآوري پرونده...... البته اگر اين مطالب قابل انتشار باشد و فقط براي خواندن اپراتورهاي سايت بازتاب وقت نگذاشته باشم.


كار از ريشه عيب دارد عزيزان. حتي اگر جلوي ماهواره گرفته شود، مگر مي توان جلوي سي دي هاي پورنو را گرفت؟ آن هم در شرايطي كه اغلب در خانه ها كامپيوتر شخصي يافت شده و فرد مي تواند در اتاق خود به راحتي اين سي دي ها را تماشا كند. از همه مهمتر، چگونه مي خواهيد جلوي غريزه را بگيريد؟ مگر تمام قتل و تجاوز و ..... كه صفحات روزنامه ها و اخبار را پر كرده بر اثر ماهواره است؟ مگر بيجه اول و ثاني و امثالهم ماهواره ديده بودند؟‌ .. چه فايده دارد كه انرژي هسته اي داشته باشيم، اما قتل و فقر و جنايت و امثالهم بيداد كند؟ خط قر مز ها همين هاست، كجا را مي گرديد؟


از نظر بعضيها سياست مهمتر است از دين مردم . البته من به شخصه با سانسور مخالفم


اين نشان از بي تفاوتي مسولان و شايد هم يك نوع روشنفكري باشد و به نوعي ياد شكست مسلمانان در آندلس (اسپانيا) مي افتم
 

بازتاب



 

|  درد، پاداش خداست! »
| رمضان ، شاد ترین مناسبت کشورهای عربی »
| تست‌هاى كنكور پنج گزينه‌اى مى‌شود »
| تحجر دینی تا کجا؟ »
| پاسخ برره ای ها به منتقدان »
| جزئیات تخلفات و فساد مالی در وزارت نفت »
| گفتگویی خواندنی با غلامحسین کرباسچی »
|  آخرين اطلاعات از سمند، بنـز، پيكان ملي و سوهاي ايراني »
| مرگ یک روزنامه‌نگار در ناآرامی های برره! »

Post a Comment

تی تک Ù¾Ú© 2005

مجموعه ای بی نظير، خواندنی ترين داستانها ودانستنيهای زندگی بويژه جوانان [ شيک پوشی، ايدز ، جنسی و...] مطالب و آموزشهای لازم و ضروری همراه با نرم افزارهای ضروری کامپيوتر و جدید و آموزش. با قيمت مناسب و دسترسی آسان در سراسر کشور

توضیحات و خريد آنلاين

گرين کارت - کارت اقامت دائم آمريکا

مهلت ثبت نام تا اول آذر

برای اولين بار با صدور رسيد معتبر در ايران!

 

اطلاعات و ثبت نام

  :: برای تبليغات همزمان در 4 سايت پر بيننده با قيمت بسيار مناسب تماس بگيريد ::

برای اشتراک،ايميل خود را وارد نموده و تائيد نمائيد. سپس لينکی را که به ایمیل شما وارد می شود برای تائید نهائی، کليک نمائید تا اشتراک شما کامل شود.[در صورت عدم وجود لینک در inbox، لطفاً فولدر Bolk يا Spam ایمیل وارد شده را نیز چک نمائید.]

» آشنائی بیشتر  »آرشیو خبرنامه

 

 

Creative Commons Licenseكپي رايت مطلب2004-2005


Detailed Stat. Here
از تاریØ® 8/9/83 کانتر زیرین قرار داده شده است